WinkelzoekerKlantenservice
Klantenservice

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Leuk dat je een bestelling in onze webshop hebt geplaatst! Je hebt hier per e-mail een bevestiging van ontvangen. Zodra het pakketje ons sorteercentrum heeft verlaten, ontvang je een Track & Trace code per e-mail. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.

Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan de e-mail met de Track & Trace code af te wachten. Let op: het is mogelijk dat de e-mails terechtkomen in jouw postvak voor ongewenste e-mails/SPAM. Controleer dit postvak dus ook als je de e-mail(s) niet hebt ontvangen.

Via de PostNL-app kun je op de bezorgdag een bericht sturen naar de bezorger, zodra je pakket onderweg is. Handig als je bijvoorbeeld niet thuis bent of speciale afleverinstructies hebt (zoals “achter het huis neerzetten” of “bij de buren afgeven”).

Let op:

  • Het is geen chatfunctie, maar een éénrichtingsbericht
  • Je ontvangt binnen 2 uur een reactie
  • Als de bezorger niet reageert, neemt PostNL-klantenservice het over

Heeft dit antwoord je geholpen?

Waar gaat je vraag over?

Stel jouw vraag

Stel jouw vraag