Ontdek ook

Ontdek ook

18 kaarsjes

Flower by Kenzo blaast dit jaar 18 kaarsjes uit en is al een ultieme beststeller in de parfumerie sinds 2000.

NATUUR ONTMOET STAD

Al 18 jaar lang is Flower by Kenzo (€ 100,90 voor 100 ml eau de parfum) de geur die stad en natuur verbindt. Zijn iconische klaproos schudt de stad wakker met een positieve, kleurrijke energie. Nu vindt Kenzo zijn geur opnieuw uit met een krachtige nieuwe communicatie. Kim Tae-Ri, het nieuwe gezicht, in rode jas – speciaal ontworpen door de artistieke directeurs van Kenzo – betovert de stad en het leven. De stad is haar speeltuin. Haar missie? De waarden gulheid, vrede en schoonheid vieren in een almaar hardere wereld.

MUSTHAVE IN ÉLKE BADKAMER

Dé hoofdrolspeler in Flower by Kenzo? De klaproos, met zijn zacht aroma. Verder geurt het parfum naar Bulgaarse roos, viooltjes, roze peper en vanille. Net zo onverwacht en uniek als 18 jaar geleden. Een parfum dat je er altijd tussenuit pikt en dat een echte must is in de beautytas van elke vrouw.

WIN FLOWER BY KENZO

Ook geuren naar een echt icoon? Doe dan mee met onze wedstrijd, en wie weet word jij wel een van de 5 winnaars van dit topparfum.

WAAG JE KANS