ONTDEK DE KENZO WERELD: GEDURFD,
SPONTAAN EN VERRASSEND.

LE FLACON
De flacon valt goed op, met zijn zwarte dop, rose goud en opaline. Deze gehele mix and match herinnert aan de overeenkomsten met KENZO Fashion. De zwarte rubberen dop is geïnspireerd op de iconische KENZO Kaliforia tas, het rose gouden edelmetaal op de sieradencollectie « THE EYE », en het gezandstraaldglas, zorgen esthetisch gezien voor een ongebruikelijke visuele confrontatie. Mysterieus en fascinerend, gezien vanaf de voorkant of bovenkant, is het oog in zichtbaar in al zijn glorie...


HET PARFUM KENZO
heeft de olfactorische creatie van haar parfum toevertrouwd aan de uitzonderlijke parfumeur Francis Kurkdjian. Een, avant - gardist, hij durft te mixen. Genres, stijlen, inhoud. Hij brak met de tradionele parfumregels, en brengt het klassieke van de bloemen naar buiten, met een gedurfde overdosis... Het is een ongekende ontmoeting tussen, Pioenroos, Jasmijn en schitterende Ambroxan® kristallen. Een uniek bloemenboeket, verassend en verslavend. Ik ontdek

« het oog is zichtbaar
in al zijn
glorie »

CAROL LIM
& HUMBERTO

Carol Lim en Humberto Leon, de artistieke directeuren van het huis KENZO, ademen voor het eerst hun visie op fashion in een parfum. Een wereld van hun gedurfde, spontane, verrassende, « speelse», kleurrijke imago...

Amerikaanse autodidacten, zijn vormen een « duo » en hebben de gave om alles wat groots, cool en trendy gaat worden te herkennen.

Voor de Herfst-Winter 2013 collectie, hebben Carol Lim en Humberto Leon the eye tot een van de meest herkenbare mode-iconen van de KENZO collecties gemaakt.

Een wereld die de vrijheid van meningsuiting viert, diversiteit en creativiteit.