Om onze webshop gebruiksvriendelijker en persoonlijker te maken, gebruiken wij cookies. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.
Vul merk- /productnaam of eancode in
  • Home
  • Parfums
  • Verzorging
  • Make-up
  • Accessoires
  • Mannen
  • Elektro
  • Bestsellers
  • Acties & Gifts
  • Cadeau ideeën
  • Merken
  • Gratis proefjes bij elke bestelling
  • Gratis afhalen bij ICI PARIS XL
  • Gratis levering en retour
  • Veilig online betalen
  • Strak in je vel

    In no time een strakke buik met deze crèmes en oefeningen.
    Bewegen is noodzakelijk om je lichaam klaar te maken voor de zomer.
    De snelste weg naar een platte, strakke buik zijn deze 5 oefeningen in combinatie met de juiste crème. Go!

    Oefening 1: Crunches

    Startpositie: ga op je rug liggen, met je benen in een hoek van 90°, je hielen op een stoel en je handen op je slapen.

    Uitvoering: adem in en hef je borst op. Ga traag terug naar de startpositie door je rug terug naar achteren te laten zakken tot aan de schouderbladen. Adem uit en herhaal deze oefening.

    Wat doet het: deze oefening ontwikkelt en versterkt de bovenste buikspieren en de rugspieren. Hoe vaak: dagelijks. Hoe lang: 3 x 20 en neem tussendoor 1,5 minuut rust.

    Wat heb je nodig: een stoel en een fitnessmat

    Oefening 2: Planking

    Startpositie: : ga op je buik liggen, ellebogen onder de schouders. Duw jezelf omhoog. Steun op je onderarmen en je tenen.

    Uitvoering: houd de starthouding vast en zorg dat je ruggengraat recht blijft en kijk naar voren

    Wat doet het: deze oefening pakt meerdere spiergroepen aan: buikspieren, maar ook de rug-, schouder- en bilspieren. Door deze oefening dagelijks te doen, verminder je de kans op blessures.

    Hoe vaak: dagelijks.

    Hoe lang: opbouwen! Begin de eerste week met 20 seconden. Bouw op naar 1 minuut in week 2 en 1,5 minuut in week 3 (enz).

    Wat heb je nodig: Een fitnessmat of een zacht tapijt.

    Oefening 3: Leg Lifts

    Startpositie: ga op je rechterzijde liggen, met de tenen gepunt. Knijp je billen samen en trek je navel naar je rug toe. Strek je rechterarm en laat je hoofd op je arm rusten, plaats je linkerhand voor je op de grond.

    Uitvoering: houd je linkerbeen recht en lift hem in lijn met je lichaam tot je je schuine buikspieren voelt verstrakken. Houd enkele seconden vast en laat los.

    Wat doet het: deze oefening verslankt je taille.

    Hoe vaak: om de dag.

    Hoe lang:  2x 12 keer (wissel in de helft van kant).

    Wat heb je nodig: Een fitnessmat of een zacht tapijt.

    Oefening 4: Weighted Sit-Ups

    Startpositie: ga op je rug liggen en laat je linkerhiel op je rechterteen rusten. Ondersteun je nek met je linkerhand en houd met je rechterhand een gewicht in de lucht.

    Uitvoering: breng je schouders van de vloer tot je je onderbuik voelt werken. Pauzeer een seconde als je boven bent en ga dan weer langzaam naar beneden. Herhaal deze oefening met je andere arm.

    Wat doet het: deze oefening is het meest efficiënt voor een plattere onderbuik.

    Hoe vaak: om de andere dag.

    Hoe lang:  2x 12 keer (wissel halverwege van kant).

    Wat heb je nodig: een gewicht van 1kg . Tip: geen fitnessgewichten in huis? Gebruik een fles water van 1L.

    .

    Oefening 5: The Bicycle Crunch

    Startpositie: ga op je rug liggen en trek 1 knie op richting je gezicht. De andere voet blijft plat op de grond staan.

    Uitvoering: vervolgens crunch je omhoog, met je handen onder je hoofd, en probeer je de tegenovergestelde schouder richting je knie te bewegen. Je maakt dus een crunch en een kleine draai. Daarna leg je je schouders weer op de grond en herhaal je de oefening.

    Wat doet het:  deze oefening traint vooral je schuine buikspieren en gaat de strijd aan tegen de zwembandjes.

    Hoe vaak: dagelijks.

    Hoe lang:  2 x 10 keer (wissel in de helft van been).

    Wat heb je nodig: een fitnessmatje en enig gevoel voor coördinatie.



    Smeer je strak!

    Er zijn verschillende crèmes op de markt die door natuurlijke ingrediënten, zoals tarweproteïne, zeezout en witte klei de stevigheid en de kleur van je huid verbeteren én door middel van massagetechnieken helpen bij de eliminatie van overtollig vocht. Hierdoor ga je er dus slanker en strakker uitzien. Maar geen enkele crème vervangt sporten of gezonde voeding. No pain, no gain. Eerst bewegen, dan smeren.

    Super-Fit Tummy Tuck
    van Rodial

    SUPER-FIT TUMMY TUCK

    Dit product bevat tarweproteïne
    die de elasticiteit en de textuur
    van je huid verbetert.

    Soin Remodelant ventre-taille multi-intensif
    van Clarins

    SOIN REMODELANT VENTRE-TAILLE MULTI-INTENSIF

    Een crème met zwarte camarine en
    kaki-extract waardoor je taille
    smaller lijkt en je buik platter.

    Naar boven
    Sluiten
    Sluiten
    Sluiten