Om onze webshop gebruiksvriendelijker en persoonlijker te maken, gebruiken wij cookies. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.
Vul merk- /productnaam of eancode in
  • Home
  • Parfums
  • Verzorging
  • Make-up
  • Accessoires
  • Mannen
  • Elektro
  • Bestsellers
  • Acties & Gifts
  • Cadeau ideeën
  • Merken
  • Gratis proefjes bij elke bestelling
  • Gratis afhalen bij ICI PARIS XL
  • Gratis levering en retour
  • Veilig online betalen
  • Kenzo - KW - Minisite DEF (1)

    ONTDEK DE KENZO WERELD: GEDURFD, SPONTAAN EN VERRASSEND.

    LE FLACON

    DE FLACON De flacon valt goed op, met
    zijn zwarte dop, rose goud en opaline. Deze
    gehele mix and match herinnert aan de
    overeenkomsten met KENZO Fashion. De
    zwarte rubberen dop is geïnspireerd op de iconische KENZO Kaliforia tas, het rose gouden edelmetaal
    op de sieradencollectie « THE EYE », en het gezandstraaldglas, zorgen esthetisch gezien voor
    een ongebruikelijke visuele confrontatie. Mysterieus
    en fascinerend, gezien vanaf de voorkant of
    bovenkant, is het oog in zichtbaar in al zijn glorie...

    HET PARFUM KENZO
    heeft de olfactorische creatie van haar parfum toevertrouwd aan de uitzonderlijke parfumeur Francis Kurkdjian. Een, avant - gardist, hij durft te mixen. Genres, stijlen, inhoud. Hij brak met de tradionele parfumregels, en brengt het klassieke van de bloemen naar buiten, met een gedurfde overdosis... Het is een ongekende ontmoeting tussen, Pioenroos, Jasmijn en schitterende Ambroxan® kristallen. Een uniek bloemenboeket, verassend en verslavend. Ik ontdek

    « het oog in
    zichtbaar in
    al zijn glorie »

    CAROL LIM
    & HUMBERTO

    Carol Lim en Humberto Leon, de artistieke directeuren van het huis KENZO, ademen voor het eerst hun visie op fashion in een parfum. Een wereld van hun gedurfde, spontane, verrassende, « speelse», kleurrijke imago...

    Amerikaanse autodidacten, zijn vormen een « duo » en hebben de gave om alles wat groots, cool en trendy gaat worden te herkennen.

    Voor de Herfst-Winter 2013 collectie,
    hebben Carol Lim en Humberto Leon the eye tot een van de meest herkenbare mode-iconen van de KENZO collecties gemaakt.

    Een wereld die de vrijheid van meningsuiting viert, diversiteit en creativiteit.

    Naar boven
    Sluiten
    Sluiten
    Sluiten