Om onze webshop gebruiksvriendelijker en persoonlijker te maken, gebruiken wij cookies. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.
Vul merk- /productnaam of eancode in
  • Home
  • Parfums
  • Verzorging
  • Make-up
  • Accessoires
  • Mannen
  • Elektro
  • Bestsellers
  • Acties & Gifts
  • Cadeau ideeën
  • Merken
  • Gratis proefjes bij elke bestelling
  • Gratis afhalen bij ICI PARIS XL
  • Gratis levering en retour
  • Veilig online betalen
  • jQuery Accordion Style DIV Menu

    FAQ - Privilege Pas

    Indien uw vraag hier niet staat. Vul dan het contactformulier in. Het ICI PARIS XL Infoline-team beantwoordt uw vraag zo snel mogelijk.

    Is de Privilege Pas gratis?

    Ja, de Privilege Pas is geheel kosteloos.

    Hoe vraag ik de Privilege Pas aan?

    In elke ICI PARIS XL kunt u samen met één van onze medewerkers een aanvraagformulier invullen. U krijgt direct uw Privilege Pas mee en spaart bij uw aankoop direct punten.

    Ik lever een cadeaucheque in. Spaar ik dan punten?

    Ja. Wanneer u als ontvanger van een cadeaucheque deze inlevert, dan wordt de cheque verzilverd en spaart u punten. Als u een cadeaucheque aanschaft, ontvangt u helaas geen punten.

    Wat kan ik met mijn punten doen?

    Met uw punten spaart u automatisch voor waardecheques. Bij 250 punten krijgt u automatisch een waardecheque ter waarde van 5 euro, die u kunt inwisselen bij een van onze filialen.

    Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

    U kunt uw gegevens wijzigen door in te loggen met uw pasnummer die u achterop de Privilege Pas kunt vinden. Uw gegevens verschijnen op het scherm en u kunt direct wijzigingen doorvoeren en opslaan.

    U kunt ook in een ICI PARIS XL winkel een mutatieformulier in vullen samen met één van onze medewerkers.

    Log hier in om uw gegevens te wijzigen.

    Mijn Privilege Pas is gestolen/verloren en ik wil graag een nieuwe. Wat moet ik doen?

    U gaat naar een ICI PARIS XL winkel. Onze medewerkers helpen u graag verder om een nieuw aanvraagformulier in te vullen. Neemt uw oude pasnummer mee. Mocht u niet meer beschikken over uw pasnummer dan volstaan uw naam en adresgegevens om uw oude pasnummer te achterhalen. Zo kunnen wij uw opgebouwde spaartegoed overzetten naar uw nieuwe Privilege Pas.

    Ik heb meerdere Privilege Passen in mijn bezit, maar wil graag met één Privilege Pas verder gaan. Wat moet ik doen?

    U gaat naar een ICI PARIS XL filiaal om samen met een van onze medewerkers een mutatieformulier in te vullen.

    Hoe weet ik wat het puntensaldo van mijn Privilege Pas is?

    Mijn puntensaldo klopt niet. Hoe kan dit?

    Wanneer u een aankoop heeft gedaan in de ICI PARIS XL winkel en/of E-shop duurt het minimaal 24 uur (en in uitzonderlijke gevallen 48 uur) voordat de gegevens verwerkt zijn. In de tussenliggende periode ziet u dan uw 'oude' saldo. Ook is het mogelijk dat - bij het bereiken van 250 punten - deze zijn afgeboekt en dat inmiddels een Privilege Cheque van 5 euro naar uw huis is verzonden. Dit kan 3 weken in beslag nemen.

    Hoe spaar ik punten?

    Bij elke bestede euro in de ICI PARIS XL winkel spaart u 1 punt. Punten kunnen alleen worden gespaard als u uw Privilege Pas laat scannen in de winkels of uw pasnummer bij u heeft. Ook kunt u punten sparen in onze E-shop bij uw online aankopen. Hiervoor dient u zich te registreren of in te loggen in de E-shop met uw pasnummer. Hoe u kunt inloggen en registreren met uw pas is uitgelegd in de E-shop.

    Spaar ik ook punten in de ICI PARIS XL E-shop?

    Ja, u kunt ook punten sparen in onze E-shop bij uw online aankopen. Hiervoor dient u zich te registreren of in te loggen in de E-shop met uw pasnummer. Hoe u kunt inloggen en registreren met uw pas is uitgelegd in de E-shop.

    Ik krijg een foutmelding bij het koppelen van mijn Privilege Pas aan mijn account.

    Uw Privilege Pas nummer bestaat uit 13 cijfers, voer deze in zonder spaties.
    Mocht uw Privilege Pas nummer kloppen, maar u krijgt nog steeds een foutmelding?
    Probeert u dan eerst uw postcode in te vullen met spatie tussen de cijfers en letters (1234 AB) en anders zonder spatie (1234AB)

    Mocht dit helaas nog steeds niet lukken, neem dan contact op met de infolijn
    Naar boven
    Sluiten
    Sluiten
    Sluiten