Om onze webshop gebruiksvriendelijker en persoonlijker te maken, gebruiken wij cookies. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.
Vul merk- /productnaam of eancode in
  • Home
  • Parfums
  • Verzorging
  • Make-up
  • Accessoires
  • Mannen
  • Elektro
  • Bestsellers
  • Acties & Gifts
  • Lente tips
  • Merken
  • Gratis proefjes bij elke bestelling
  • Gratis afhalen bij ICI PARIS XL
  • Gratis levering en retour
  • Veilig online betalen
  • jQuery Accordion Style DIV Menu

    Meest gestelde vragen m.b.t. retourneren & ruilen

    Hoe kan ik een artikel retourneren?

    Je kunt alle online aangekochte artikelen binnen 14 dagen gratis retourneren in één van onze winkels of via een DHL Servicepoint. Wil je je bestelling naar ons terugsturen per post, dan dient u het herroepingsformulier ingevuld mee te sturen. Dit is niet verplicht indien u een product omruilt of terugbrengt naar één van onze winkels.

    Producten dienen in een onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te blijven (het cellofaan of de verzegeling/seal mag dus niet geopend zijn). Geopende artikelen die niet voldoen aan de bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. Zou u deze alsnog terugsturen, dan wordt uw zending als ongeldige retourzending beschouwd. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

    Hoe kan ik online een artikel ruilen?

    Je kunt alle online aangekochte artikelen binnen 14 dagen gratis retourneren in één van onze winkels of via een DHL Servicepoint. Wil je je bestelling naar ons terugsturen per post, dan dient u het herroepingsformulier ingevuld mee te sturen. Dit is niet verplicht indien u een product omruilt of terugbrengt naar één van onze winkels.

    Producten dienen in een onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te blijven (het cellofaan of de verzegeling/seal mag dus niet geopend zijn). Geopende artikelen die niet voldoen aan de bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. Zou u deze alsnog terugsturen, dan wordt uw zending als ongeldige retourzending beschouwd. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

    Kan ik een gedeelte van mijn bestelling retourneren of omruilen?

    Ja, het is mogelijk een gedeelte van uw online bestelling te retourneren/omruilen.

    Je kunt alle online aangekochte artikelen binnen 14 dagen gratis retourneren in één van onze winkels of via een DHL Servicepoint. Wil je je bestelling naar ons terugsturen per post, dan dient u het herroepingsformulier ingevuld mee te sturen. Dit is niet verplicht indien u een product omruilt of terugbrengt naar één van onze winkels.

    Producten dienen in een onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te blijven (het cellofaan of de verzegeling/seal mag dus niet geopend zijn). Geopende artikelen die niet voldoen aan de bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. Zou u deze alsnog terugsturen, dan wordt uw zending als ongeldige retourzending beschouwd. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

    Hoe kan ik mijn bestelling retour zenden?

    U dient uw retour af te geven in een DHL Servicepoint.  Nadat u contact heeft opgenomen met de klantenservice en een formulier met geldig retournummer heeft ontvangen, kunt u uw retour afgeven in een DHL Servicepoint.  
    DHL Servicepoints zijn vaak bedrijven bij u in de buurt met ruime openingstijden, bijvoorbeeld een winkel.
    Klik hier om het dichtstbijzijnde DHL Servicepoint te vinden.
    Vergeet niet om een afgiftebewijs te vragen. 
    Zou u er toch voor kiezen om uw bestelling op een andere manier te retourneren dan hierboven beschreven, dan zal deze beschouwd worden als ongel

    Je kunt alle online aangekochte artikelen binnen 14 dagen gratis retourneren in één van onze winkels of via een DHL Servicepoint. Wil je je bestelling naar ons terugsturen per post, dan dient u het herroepingsformulier ingevuld mee te sturen. Dit is niet verplicht indien u een product omruilt of terugbrengt naar één van onze winkels.

    Producten dienen in een onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te blijven (het cellofaan of de verzegeling/seal mag dus niet geopend zijn). Geopende artikelen die niet voldoen aan de bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. Zou u deze alsnog terugsturen, dan wordt uw zending als ongeldige retourzending beschouwd. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

    Kan ik mijn retour thuis laten ophalen?

    Dit is niet mogelijk. U dient uw retour af te geven in een DHL Servicepoint.

    Je kunt alle online aangekochte artikelen binnen 14 dagen gratis retourneren in één van onze winkels of via Bpost. Wil je je bestelling naar ons terugsturen per post, dan dient u het herroepingsformulier ingevuld mee te sturen. Dit is niet verplicht indien u een product omruilt of terugbrengt naar één van onze winkels.

    Producten dienen in een onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te blijven (het cellofaan of de verzegeling/seal mag dus niet geopend zijn). Geopende artikelen die niet voldoen aan de bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. Zou u deze alsnog terugsturen, dan wordt uw zending als ongeldige retourzending beschouwd. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

    Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen?

    Nadat wij uw bestelling retour hebben ontvangen, controleren wij of deze voldoet aan de bovenstaande voorwaarden voor een "geldige" retour.

    Indien uw retour geldig is en voldoet aan de gestelde voorwaarden, ontvangt u de waarde van de geretourneerde producten binnen 14 werkdagen teruggestort op uw bankrekening. De eventueel betaalde verzendingskosten worden niet teruggestort.

    Hoe lang moet ik op mijn terugbetaling wachten?

    Indien uw retour geldig is en voldoet aan de gestelde voorwaarden, ontvangt u de waarde van de geretourneerde producten binnen 14 werkdagen teruggestort op uw bankrekening. De eventueel betaalde verzendingskosten worden niet teruggestort.

    Naar boven
    Sluiten
    Sluiten
    Sluiten